┌nete a nosotros

Convoquen un concurs literari per a discapacitats psÝquics

Autor: Diario Segre.com Fecha Publicaciˇn: 20-02-2010 09:51

Convoquen un concurs literari per a discapacitats psíquics

Tindrà categories obertes a escolars i al públic general

La Diputació va acollir ahir...

La Diputació va acollir ahir la presentació del certamen a Lleida.

La Fundació Crisàlida de Camporrells, que treballa a favor del desenvolupament integral de les persones amb discapacitat intel·lectual, va presentar ahir la primera edició del premi literari Crisàlida. Es tracta d'un concurs estatal de relats curts, que té la particularitat que en la seua categoria reina hi poden participar, de forma individual o en grup, persones amb discapacitat intel·lectual. Les altres dos categories estan dirigides als escolars i al públic en general. L'argument dels relats ha de tractar sobre el pas de la dependència a l'autonomia en la vida d'una persona amb alguna discapacitat intel·lectual.

Els premis, segons la categoria, van des dels 3.000 fins als 5.000 euros. A més, els originals guanyadors es publicaran per l'editorial Milenio en castellà i Pagès en català. Així mateix, el jurat escollirà un dels originals per inspirar un curtmetratge. L'entrega de premis tindrà lloc a Camporrells el 24 de juliol i comptarà amb la presència del cantant Víctor Manuel, que interpretarà la cançó Sólo pienso en ti.

Es poden consultar les bases del concurs a www.fundaciocrisalida.com.